Reklamačný poriadok
Naším cieľom je vyriešiť reklamáciu vždy k Vašej spokojnosti.
Reklamačný poriadok vychádza z Občianskeho zákonníka a vzťahuje sa iba na tovar, kterého reklamácia je riadne uplatnená v záručnej lehote.
Súhlas s reklamačným poriadkom a zoznámenie sa s ním
- Súhlas s reklamačným poriadkom a zoznámenie sa s ním potvrdzuje zákazník odoslaním objednávky, prevedením platby na účet alebo prevzatím tovaru od prepravcu a potvrdením svojímpodpisom.
- Prevzatím tovaru sa rozumie okamih, kedy je tovar prevzatý od predajcu, dopravcu, prípadne vyzdvihnutý na pošte.
Povinnosť prekontrolovania tovaru
- Každá zásielka je poistená, preto je zákazník povinný skontrolovať dodávku, činie je viditeľne poškodená alebo zničená.
- Pokiaľ je zásielka zničená, zákazník neprijme zásielku a neodkladne kontaktuje obchodníka.
- Pokiaľ zákazník zistí akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom, alebo neobdržal so zásielkou faktúru - daňový doklad, je povinný ihneď informovať obchodníka. Ak tak neurobí, vystavuje sa riziku, že neskoršia prípadná reklamácia nebude uznaná.
Uplatnenie reklamácie
- Na reklamáciu bude prijatý iba kompletný tovar s priloženýmdokladom o kúpe, faktúrou alebo inýmdokladom potvrdzujícím nákup u predajcu. Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom alebo telefonicky a to na adrese:
EM SK, s.r.o.
K cintorínu 51/97
010 07 Žilina
Slovensko
tel.: +421 911 803 312
e-mail: info@expresmenu.sk
Tovar je možné reklamovať, ak
- bol dodaný tovar s chybou
- bolo dodaný iný ako objednaný tovar.
Tovar nie je možné reklamovať, ak bol chybný stav spôsobený:
- použitím výrobku na iné účely,ako na ktoré sú určené
- nesprávnym skladováním výrobku
- bežným používáním výrobku
- prírodnými živlami alebo vyššou mocou
Nemožno prijať na reklamáciu tovar bez dokladu preukazujúceho nákup u predajcu. Reklamácia nebude tiež prijatá z dôvodu nevyhovujúcich vlastností tovaru. Na takéto situácie sa vzťahuje Garancia vrátenia peňazí.
Postup reklamácie
- Zákazník bezodkladne informuje predajcu o zistení chybného stavu výrobku.
- Zákazník pošle chybný tovar, doručený doklad a popis chyby na adresu predajcu: EM SK, s.r.o., K cintorínu 51/97, 010 04 Žilina
- Náklady spojené s doručením chybného tovaru hradí zákazník.
- Predajca je povinný vybaviťreklamáciunajneskôr do 30 dní od spätnéh odoručenia chybného tovaru zákazníkom.
- V prípade potreby je možné požiadať zákazníka o súhlas s predĺžením30-dňovejlehoty o ďalších 30 dníů.
- Zákazník bude o vybavení reklamácie informovaný telefonicky, emailom,alebopísomne v stanovenej lehote.
- Predajca si vyhradzuje právo neprijať zásielky s dobierkou či doručeníminým spôsobom,ako je stanovený v tomto reklamačnomporiadku.
Garancia vrátenia peňazí do 14 dní bez udania dôvodu
- Zákazník má možnosť v súlade so zákonom č. 367/2000 zo 14. septembra 2000 vrátiť tovar do 14 dní od doručenia bez udania dôvodu.
- • Aby bolo možné tomu vyhovieť, je potrebné:
- Tovar, ktorý budete odosielať v rámci tejto záruky späť na adresu obchodníka, musí byť v pôvodnom obale, nesmie byť použitý, bez porušenia ochranných pečatí alebo nálepiek pokiaľ na tovare sú. Musí byť nepoškodený, kompletný a s originálnym dokladom o kúpe. Musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi.
- Tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý.
- Odporúčame tovar poistiť. Zodpovednosť za vady vzniknuté prepravou tak ponesie prepravca.
- Čiastka za poštovné a balné a ďalšie doplnkové služby sanevracia.
- Sumy za tovar budú prioritne vrátené bezhotovostným spôsobom na bankový účet oznámený zákazníkom. V prípade vrátenia iným spôsobom bude vrátená suma znížená o náklady spojené so zasielaním peňazí prostredníctvom doručovateľa.
Záverečné ustanovenia
- Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 15.4.2009.
- Zmeny reklamačného poriadku sú vyhradené.